vrijdag 28 juni 2019



Lieve mama's en papa's en allerliefste beertjes... 

Hiermee zijn we aan onze allerlaatste post gekomen van dit schooljaar. Na een leuk, gezellig en leerrijk jaar samen, is het tijd om afscheid te nemen. Onze beertjes zullen volgend jaar geen beertjes meer zijn maar worden Julekes die bij een super lieve juf Lut en juf Liesbeth in de klas zullen komen en de rode beertjes worden visjes want zij zwemmen het klasje van juf Amy binnen. 


Ik vond het super om met hen dit schooljaar door te mogen brengen en voor sommige ook de eerste stappen samen met hen te zetten, onze beertjes zijn stuk voor stuk lieve en vrolijke kleuters die elke dag het zonnetje in onze klas deden schijnen. 
Hun enthousiasme is zo aanstekelijk :) het was super fijn hun juf te mogen zijn. Ooooh ik ga hen missen. Ik wil ook jullie bedanken voor het vertrouwen dat ik van jullie heb gekregen en de zovele mooie kaartjes, tekeningen en super leuke geschenkjes. 



Afbeeldingsresultaat voor tekstje bedankt


De laatste week hebben we ook mogen profiteren van heel erg mooi weer. Het was dan ook ideaal om aan de slag te gaan met water en allerlei waterspelletjes. 
Ik heb nog enkele sfeerbeelden. 



Bedankt voor alles !!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten